lördag 25 februari 2012

Badrum på G

Jag tycker inte att jag gjort annat än att vara sjuk hela vintern. Om och om och om igen. Och igen. Och igen och... Ja, du fattar vad?

Det är tur att Martin ser till att bygget går framåt ändå.

Ikväll tänker jag visa lite bilder från stora badrummet :)

Två såna här små monster till värsting-avfuktare har fått stå och gå i huset (om jag inte minns fel klarar en av dom 130kvm själv).

Törstiga monstret

Nu är fukten i plattan uppmätt och mycket väl godkänd :)

Alltså har vi kunnat göra tätskikt och börja med kakel och klinkers. Jiiihaaa!! :D

Handfat och spegel ska vara vid den här väggen.

Här ska badkaret (och jag) bo ;)

Dubbeldusch :)

Badkarshörnan snart färdigkaklad

Vänta bara tills du får se golvet!!

Fortsättning följer...

2 kommentarer:

Erika sa...

Visst är det underbart när slutlagren börjar komma o skapa lite form.
Ang den turkosa tapeten, tack för att du letade men jag övergav helt tapeten. Det fick bli kakel på hela väggarna iaf. Tack än en gång för hjälpen.

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Oj oj, vad det händer grejer! Nu kommer du att vara superfrisk!!!
Det är jättekul att se allt som händer!!
Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails