torsdag 1 september 2011

En sista bit av sommaren

 Ika kan själv skrev så här i sin blogg (som för övrigt är mer än väl värd ett besök):

"...Sommaren börjar ta slut men för att suga liiiite mer på det goa så har jag samlat i hop lite bilder som är sommar för mig. Kan inte du med visa lite bilder på vad sommar är för dig?"

Jo Ika, det tycker jag var en strålande idé!

Det går att klicka på alla bilder för att se dom i större format.



Mycket vatten och blommor i en salig röra blev det visst :)

Även om jag gärna hade haft sommar ett bra tag till är ju hösten så mysig! Det är så vackert med alla löv och den höga klara luften som brukar vara.

Årstiden för mysa-under-en-filt-och-tända-massa-ljus är här! Och passa på att gå ut i skogen och njut!

Ha en underbar dag!

Kramar Erika

Ps. Du får jättegärna låna bilder av mig. Men då vill jag att du skriver var du lånat dom ifrån och länkar tillbaka hit.
Om du funderar på något är det bara att skicka ett mejl: erika@floodstra.com eller slå mig en signal 070-256 66 76

1 kommentar:

Erika sa...

Roligt att du gillade sommartemat. Du har fångat sommaren jätte bra i dina bilder o tack för den fina kommentaren o länk till min blogg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails