onsdag 4 maj 2011

Härmis?

När jag hade funderat av mig om köket i inlägget Svart eller inte, fick jag ett sms från min syster Fanny.

Så här skrev hon:
Om du undrar hur det ser ut med vita skåpluckor, svart kakel och ekskiva kan du ju fråga din lillasyster som har det hemma Härmis :p
Det hade jag inte en tanke på!

Jag har inte varit hemma hos dom sedan dom fick upp sitt kök så jag har begärt lite bilder för att få se hur det ser ut så länge.


Snyggt!

Jag hade tänkt mig en mer dämpad svart kulör, kanske mer åt det grå hållet, men det här blanka är riktigt, riktigt snyggt det också.

Ska bli kul att få komma på middag och inspektera ;)

Kram Erika

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har de ingen fläkt över spisen ?

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Haha!! Lite kul att det fanns bilder i "närheten" Ibland för när att man ska komma på det! Blir kul att se hur ni väljer att ha det!

Erika Flood sa...

Dom är inte klara än, det ska till tapeter och förmodligen en fläkt ;)

Ja, väldigt behändigt :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails