söndag 6 mars 2011

Visning i visningshuset i Knivsta

Jag har lovat att visa lite bilder på visningshuset i Knivsta. Här kommer dom nu :)

I dag var det den första av tre visningar på Spillkråkegatan 4 i Alsike, Knivsta, Uppland, Sweden.

Visningarna hålls söndagar 6, 13 samt 20 mars, kl 13:00 - 15:00

Du kan läsa mer om huset och om hur du hittar dit på http://www.floodstra.com/

Enaren


Den fina tapeten kommer från Boråstapeter, kollektionen heter Etage och finns att köpa på båda mina arbetsplatser (Floods Trä & Flügger färg).


Kök och vardagsrum i öppen planlösning.


Köket kommer från Storsjökök, luckan Frigg i vitt är ett av standardvalen man kan göra till sitt Floods Trähus. Det är även den lucka som jag och Martin ska ha i vårt hus.

Vitvarorna i rostfritt från Husqvarna är ett tillval (standard är vitt). Till vårt hus väljer vi mellan samma som här eller att uppgradera ytterligare till Miele. 

Frukost i baren?


Extra stora fönster i vardagsrummet.

All inredning har pappas sambo Leena ordnat, med lite hjälp från min syster Fanny. Det är riktigt snyggt!

Jag känner att mina bilder inte riktigt gör huset rättvisa. Om du har vägarna förbi eller bor i närheten kan jag varmt rekommendera ett besök.

Kom ihåg, det är två söndagar kvar :)

Kram Erika

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails