torsdag 23 december 2010

God Jul

Oj, vad tiden går fort.

"Vardagen" snurrar på och sen helt plötsligt är det julafton; imorgon!

Vi åker till min familj i Knivsta ikväll.

Jag hoppas vi hinner titta på visningshuset (som jag senast berättat om i inlägget; På spionbesök i Knivsta) som pappa har byggt där - det är nämligen så gott som klart.

Ska bli så spännande att se!

Jag återkommer snart med rapport. Från vårt visningshus/hem och förhoppningsvis från pappas visningshus.

Ha en underbar helg med nära och kära och kör försiktigt i trafiken.

GOD JUL!

/Erika

Förresten. Jag måste bara berätta vad Martin sade här om dagen, när vi pratade om vad vi önskade oss i julklapp;
"Vi behöver väl inte köpa något dyrt och krångligt till varandra i år älskling, huset är ju vår julklapp."
Hmm, om inte det är en krånglig och dyr julklapp, då vet jag inte vad som är det ;)

1 kommentar:

Erika sa...

Tur att inte min sambo kom på att huset var årets julklapp då hade vi inte fått vår underbara sängen i februari. God fortsättning och Gott Nytt År!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails