tisdag 10 augusti 2010

Kortsemester.

I morgon åker vi iväg ett par dagar med två goda vänner. Det blir en spontanresa, men en välbehövlig sådan :)

Pistolskytte och förhoppningsvis sol och bad står på schemat. Det ska bli så kul!!

Ska bli skönt att komma bort ett par dagar och bara ha det bra. Samtidigt som jag redan längtar hem igen för att se hur det går med allt. Det är så roligt nu, när man ser så tydliga resultat :)

När vi ligger där på stranden kan vi drömma oss bort.

Jag ska nog drömma om den Japanska trädgården som vi vill ha.

Ni vet, den med fina stenar, vatten, växter och harmoni.

Eller ja, i mina drömmar i alla fall....


Martin gjorde en fin prototyp till mig här om dagen. Tack älskling :)

Som sagt, det ska bli skönt med lite ledigt ;)

2 kommentarer:

Erika sa...

Alla som bygger behöver lite extra ledigt, kan man inte införa lite extra byggsemester kanske?

Erika Flood sa...

Det tycker jag verkligen! Vilken strålande idé :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails