tisdag 10 augusti 2010

Äntligen tak!!

Äntligen börjar vi få lite tak över huvudet ;)

Idag har Tobbe Jr hjälpt Martin att lyfta upp takpannor. I hällande regn.

Själv jobbade jag 7-18 på Flügger och kunde inte hjälpa till. Men jag tog en sen lunchrast och smet upp till bygget.

Där möttes jag av två tappra och blöta karlar - om det vara av regn eller svett ska jag låta vara osagt.





Pannor i långa rader :)

Jag minns hur tungt det var att lyfta upp pannorna på garaget, så på ett sätt var det nästan skönt att "slippa" den här gången.

Men jag vill ju också vara med!

Jag bjöd herrarna på sushi efter jobbet i all fall. Jr tog en rätt utan fisk.
Dagens ungdom...

1 kommentar:

Erika sa...

Jag vet hur tungt det är att lyfta dem men härligt är det att äntligen ha pannor på taket.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails