tisdag 6 april 2010

Påskharen, Martin & mattan.

Förutom att gräma oss över att vi klantat till det med uthämtning av elmaterial, vara sjuk och umgås med familjen den här Påsken, har vi lekt Påskharar.

Vi har gjort Påskägg till dom som har hjälpt oss/jobbat på bygget.

Rex och Selma ska också få varsitt, fast med hundgodis i, som är nyttigt för tänderna.

Martin har en gammal äkta matta, som jag inte bestämt mig för om jag tycker om eller inte.
Han tycker den är väldigt riddaraktig och fin. Tanken är att eventuellt ha den i hallen.
Frågan är om den passar...

Först provade han på ena ledden. Där var den för bred.

Den andra ledden verkar funka bra.

Vi får se sen om den kommer för långt i ni hallen och om den passar in överhuvudtaget. Det blir nog lättare att se det när huset blir färdigare.

Den ska då lämnas in på kemtvätt om den någonsin ska användas.

Vet inte riktigt vad jag tycker om såna här mattor, egentligen. Vet inte heller hur gärna Martin vill ha den. Han säger bara bestämt att han gillar mattan när jag försöker fråga på ett fint sätt ;)

Den som lever får se...

1 kommentar:

Erika sa...

Vad roligt att ni tagit med er mattan till bygget för att kolla om det passar. Sådant man kan göra när man bygger själv.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails