torsdag 22 april 2010

Åh och målning.

Våran helg har varit riktigt bra.

Vi har, förutom att vara med på Hem Familj Energi mässan, hunnit med både middag på Åh, och promenad i solen med Selma.

   Hon var på strålande humör.

Mässan var rolig med mycket trevliga människor, bland både utställare och besökare. Tack alla ni som var där.
Martin var så snäll och hjälpte mig i montern hela helgen också.
Jag har världens underbaraste sambo :)

Men jag undrar vem som köpte Matte & Willys grillvagn på auktionen, som var sen på söndagen...

I början av veckan har vi roat oss med att måla fasad. Skönt att äntligen komma igång ordentligt.

Vi måste vara ute ur lokalen senast fredag morgon, det har verkligen fått fart på oss.
Det vi inte hinner med nu, målar vi hemma i huset sen.

Det går fort bara man kommer igång, mycket tack vare Hans fantastiska målarlåda.

Här drar vi igenom första biten.

På bara några timmar hade vi fyllt torkställningen med närmare 300 lpm.
Härligt!
Torkar fort gör det också, så det gick att måla nästa gång, dagen efter :)

Elen börjar bli så sakteliga bli färdig.

Jag är glad att jag inte har det här som arbete, usch vad många trådar att hålla reda på ;)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails