onsdag 24 mars 2010

Mer snö!?

Nog för att jag sa för ett tag sen, att det kan snöa bäst f*n det vill nu.

Men jag menade ju inte att det fick göra det.

Tur att bygget har flyttat in under tak i alla fall :)

Idag när jag kom dit blev jag så glad. Det var snyggare och prydligare än vanligt, speciellt i vardagsrummet. Det var nästan så att jag ville flytta in på en gång :)

Innerväggarna har kommit upp :)

Jag står i badrummet och fotar. Där alla isoleringsbuntarna ligger, blir vårt dressingroom. Martin kommer tyvärr få ett fördelarskåp på sin sida. Och dörren in till sovrummet.

Men en kvinna behöver mer plats för sina kläder (och skor).

Eller hur? ;)

Här är taket i kök/vardagsrum plastat och glesat.

Första lagret isolering är klart i vardagsrummet.

Nu blir det plast, sen liggande reglar och så småningom, ett till lager isolering.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails